31/3/11

Les meves vacances de Nadal.

El dia 26 de desembre, que era diumenge, me'n vaig anar amb la meva família a passar les vacances de Nadal a la neu.
Van viatjar fins
a l' estació d'esquí de Vaqueira-Beret, que es troba als Pirineus. El viatge en cotxe des de Barcelona fins a Vaqueira va ésser molt avorrit i molt cansat, ja que ens van torbar més de tres hores en cotxo; però el paisatge era preciós. Hi havia molts d' embassaments, unes muntanyes molt altes amb avets i molta, molta neu. Finalment arribaren a l'hotel i ens hi instal·laren.
El primer dia ja anàrem amb el telefèric fins la muntanya, que es diu Vaqueira, fins les pistes. L'endemà ja van començar les classes d'esquí, vaig aprendre molt ràpid. El meu professor es deia Eloi. Varem fer una cursa. Jo vaig quedar cinquena, al matí següent ens varen donar la medalla i el diploma. El darrer dia varem anar a esquiar fins als pals negres. Va ésser tota una aventura, anar a tota pastilla era impressionant! Sents la velocitat i veus passar les coses molt ràpidament.

M'ho vaig passar molt bé. El que més me va agradar va ser esquiar amb el meu professor Eloi, era “divertíssim”.

Alicia Anastasia, 4tA